Tuesday 22 September 2015

Sanah Helwah ibu

Assalammualaikum..
Boring ya ampun..huishh so aku updated status,si dia end up hilangkn diri.whatever.whatever.kitorg semua busy nak SPM lah katanya..apa pun hari ni bday ibu aku.hmm aku tgh berfikir nak beli apa?hari ni bday syahira,untung ah kekasih hati bagi hadiah..untunglahh...apa pun aku happy sbb dah siapkn addmath solution of triangle..hmm.trial result tak bnyk A ,5A je..mngkn ade pembetulan markah jd 6A pulak..hmm..papepun alhamdulillah..
Akuhmm..at least ucaplah assalammualaikum for end conversation..hmm..Allah jaga dia untukku..ibu hadiah birthday postpone..result SPM hadiah yg iba nak bagi..I"ll try to get straight A+..ssape yg baca blog aku ni doakanlah untuk aku ni..by the way ade lah sedikit kerinduan pada kemesraan lalu..teenlife.

No comments:

Post a Comment