Saturday 19 September 2015

Around the corner

Assalamualaikum..
Morning uolls.
Lama dah aku tak update.
Hmm..btw aku busy..hmm bnyk sad story yg aku hadapi..hmmm..hmmm pasal 12 subject,pasal bestfriend aku..aku sedih kot orang buat aku macam ni..hmm you'll get it back,aku hanya mampu berserah pada ALLAH.aku belajar untuk bersifat pekak atas kata kata orang.Ust.Fadly Samin said to me prove it.Thts what Azali Azlan faced too..hmm..I still on my principle,man jadda wa jadda..I'm very afraid because only abt 40 days left.hmm..hmm..
Besides this story I quite miss someone..but I don't know why..biar Allah jaga dia.Aku belajar bnyk dlm life ni.Don't judge books by it's cover.Muka tak melambangkan apa-apa..n tingginya ilmu pengetahuan adalah sebaiknya.Allah mengangkat darjat orang yg berilmu.
Thanks for my bestfriend Susu,sbb selalu ada selalu dgn aku but I hope you will learn untuk salahkan firi sendiri pulak..and tak ajak aku pergi supper mknn berat malam2..and I learn many quite is better than talk,but sometimes we need to share..betullah apa yg pakar motivasi kata..klu org tu pemalas..kita kawan dgn dia..kita nasihat dia..dia tak nak ubah..kita timggalkan dia..kalau tak virus pemalas dia jangkit kat kita.kkdg kita kena lawan nafsu pemalas tu..aku dah cuba struggle hard for this exam..tapi kita kena lakukan perkara luar biasa nak capai kejayaan..40 day ni penentu..hmm..aku ade kwn tapi suka sgt baca novel?terkadang rasa novel tu mmg tak boleh nak dipisahkn dgn dia.tabiat or habit dia kut.hmm..luahan perasaan sebenarnya.jazakallah khair sahabat.tak lama lagi habis sekolah..fight je la for few days more ni.tahankan je la perangai kawan ni..n I hope so I can manfaatkn ilmu yg aku ada dlm life ni.
#HECTIC LIFE
#cuti pun tuisyen.
Aku dah kalah dgn challenge tu..terlintas teringat pesanan dari kawan.Berjaya sama-sama.
-takpe aku usaha,aku berjaya untuk life aku,future aku-bkn atas alasan apa-apa.

Wassalam srikandi mengundur diri.

No comments:

Post a Comment