Friday 25 September 2015

Miracle

Assalamualaikum..esok balik guys..sedih beb.tapi takpe..hari ni aku dah puas rehat..and hari ni aku mengalami tekanan perasaan sikit sebab esok nak balik hostel..emm..maklumlah..sejak akhir ni jadi anak manja ibuayah..emm..sebenarnya dari dulu...ntah bila aku dapat balas jasa mereka..harapnya SPM ni...emm..pangeran muncul..heh.tah pape...sebenarnya aku tak nak balik hostel sebab aku tak tahan dengan budak dorm aku tu ...well I*****·Tak baik citer aib org..aku dah puas kemas..dia tuh dah macam adik aku pulak..kaki bersepah...welll my adik lagi baik..cehhh...hmmm aku rindu nak  balik rumah lagi..hari tu aku mimpi ibu..aku nangis..hwarghhh..takde lah mimpi buruk..sedih la..hmm..lagi satu aku harap sgt susu tak kacau aku tidur lg..dan tak baca novel sampai tak layan aku..dia kata dia layan..dia layan..tapi entahlah..well biarlah hidup org..aku tegur sbb aku syg kwn aku..dia lah satu-satunya kwn paling nakal..tapi at least dia cari aku bila aku tak mkn..kwn kwn lain pun concern..mungkin sbb aku satu dorm dengan dia..dia je lah yg begitu concern kelihatannya..well tak kenal maka tak tahu..yaa..emm mcm pelik..tak kenal maka tak cinta..emm..entahlah..susu best prengg aku..sbb bila aku kena mrh dia ada..happy pun dia ada..gaduh pun dia ada..true friend tuh bnyk..tapi hmm..aku selalu ckp kat dia kalau aku jadi doktor aku tak nak dia jafi pesakit aku..aku tak sanggup tengok dia menderita..mcm tu lah..aku syg kat kwn aku tuhh..hmm walaupun dia suka ckp aku kuat marah..mmg lah aku marah kalau dia dok sepahkan dorm..aku penat lah..takkan hari -hari nak marah..marah aku tak kemana pun..mrh aku aku yg stress nangis sensorang..nak marah tak reti..hmm..maybe org pijak balik kita kot..hmm..kawan..aku budak dorm aku diorang tetap aku sayang sebab aku pun pun baik sgt..bila aku buat salah diorang tegur gak..diorang bantu membantu gak..life at hostel like a family..tapi bila wujudnya peraturan yg semakin ketat..terkadang ia jadi pressure sbb aku dok tengok exco marah marah kat depan perli memerli..hmm well babes ingat yang kita dok kat dunia saling mengingati..ye betul diorang tegur sbb nak ubah junior jadi baik..aku support but how abt seorang junior at my dorm ue?tapi dia aku dpt lihat lah dia dok resap sikit perangai mengemas sambil membebel aku..hahahaha bila junior dia buat sepah pulak..ye dak?Allah pay cash..apapun aku doakan dia berubah dan aku pun berubah..kepada yang lebih baik...emmm...lagi apapun aku yg tak bpe nk perfect ni dan adik adik dorm dan kwn kwn tetap bahagiakan life aku ade time nya..well we all mesti perbaiki diri yaa..aku sbnrnya happy tadi Aiayah dtg..pehh aku dah mcm mati kutu kat rumah..tak de kwn .hdp buku..tidur..mereput..apa pun life tu ttp best sbb aku lebih bahagia kat rumah dapat lihat muka ibu ayah dan tahu apa yg ibu ayh aku buat..hmm jerih perih mereka..sayang ibu syg ayah..redha Allh redha Walidaini...esok g jogging dgn kawan kawan sekampunh..eleh tiga org je pun hahahaha..janji ade alhamdulillah alhamdulillah,jazakallah khair :) Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment