Thursday 18 June 2015

1st Ramadhan

Assalamualaikum guys..muslimin mislimat semua..hari first puasa...amacam uolls?alhamdulillah semua dpt puasa..hmmm..today aku buka kurma..popia...ngn daging kurmak atok aku yg masak..n lepat ubi durian..pehhh dapppnya...air buah naga..Alhamdulillah...sbnrnya aku teringin nk mkn ayam madu...tu pun sebab member aku post gmbar tu kat ws.hmm..tp lek laa ade lg dua hari..hmm..mesti korang pk knpe kn?ye laa aku ni budak hostel..balik awal puase ni pun merayu ngn warden..pastu warden kata nty jgn mnx balik lg..raya baru balik..hmm dah laa x de outing. Choiii bebeyh..air pun air masak je...tapi tu semua laa yg ajar aku bersyukur ...hari ni aku chat bilik aku..purple yoww..my mum yg beli..aku cat je laa..tu pun yg touch up balik my mom..sbb aku pnat sgt tertidur..hmm cantik dah bilik ni agak feminine sikit..hahaha..tunggu laa aku kerja..mcm mcm aku hias bilik ni..aku berazam nk tolong ibu ayah aku..kkdg terasa stupid pulak sbb asyik main phone..melaghoooo je..so,aku decide cme blogging n ws je...sbb ws tu kkdg member bg info penting..kkdg melaghoo dia yg lebih..hmmm.hmmm.hmmm..lagi 5 bulan je aku nak SPM..aku pnye result exm midyear da meningkat sikit laa...tu yg aku kagumm..tp result tu tak boleh nk membanggakan aku pun..ni kan nk tunjuk parents..hmm kirim slm...laa..tp td aku tunjuk jugak kat my mom...hmmm kali ni aku 4 A je..yg lain bnyk B..hmm yg lain lagi..lagilaaa kelaut...hmmm berusaha yow beybeyh...yg pasti aku happy la sbb dah hntar folio aku dah dapt naikkn markah seni.aku...hmmm folio menyumbang 50% weyhh..ish ish ish..hari selasa lepas aku siapkn seni sampai pukul 1 pagi..hmm..beranikan diri kat bilik gerakann..izarafeza kata nk teman sbb dia nk buat BSKL dia tuhh..aku ckp aku nk siapkn gak seni aku ni..lama lagi..kau nk naik dorm pergilaa..dia refused..dia kata nk teman gak ..then,dia tidor atas sofa ..aku siapkn kerja aku..smpai siap tu..ada bunyi yg kurang menyenangkn..aku pun kejut dia n balik dormm.dan aku rasa bahagia laa..kerja sni aku dapat hantar dengan lengkap..nikmat weyh..tu je..no dlm.kelas pun meningkat dlm tingkatan lg laa..Alhamdulillah..try lagi ye diri..maju for future life..Alhamdulillah bahagia..tu je..Assalamualaikum..jumpa lg

No comments:

Post a Comment